Passa al contingut principal

EE'22 - Aprenentatge de llengües: la narrativa com a estratègia per l'elaboració d'activitats transversals

 


Descripció  

Un dels reptes més grans i, alhora, de les més riques experiències pedagògiques, és la creació d'activitats transversals, capaces d'aglutinar els continguts de diverses matèries en un mateix projecte didàctic. Els processos basats en processos narratius (i, en especial, la narrativa transmèdia) són una excel·lent estratègia per a la col·laboració entre departaments que involucri professors i estudiants al voltant d'un projecte comú.

La difusió del curs es realitza a través de la pàgina web de l’Escola d’Estiu de l’educació de persones adultes 2022, també per correu electrònic a escoles, entitats i persones interessades i per informació directa a persones i centres amb els que habitualment col·laborem.


Objectius  

1. Situar les activitats transversals com un recurs metodològic per l'aprenentatge de llengües.

2. Comprendre les aportacions que la narrativa transmèdia pot aportat a la didàctica de les llengües

3.Oferir recursos per enriquir el projecte didàctic

 
Continguts  

Bases per a la creació i el desenvolupament de les activitats transversals

Relacions amb el projecte didàctic.
anàlisi de les dinàmiques basades en processos narratius (i, en especial, la narrativa transmèdia)

Recursos pel desenvolupament de estratègies per a la col·laboració entre departaments que involucri professors i estudiants al voltant d'un projecte comú.

 

Formador/a    Javier Villatoro

 

Organització    Associació SAÓ Formació i Educació Permanent

 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Cursos EE'22

   Cursos EE'22:   Cursos Virtuals Com llegir els esdeveniments socials i econòmics Creació de material didàctic amb aplicacions educatives  ( TIC) Didàctica de la llengua anglesa per a joves i adul ts Drogues: una caixa d'eines per prevenir i reparar L'aprenentatge de la lectura i l'escriptura dels joves i els adults Unitats didàctiques en entorns amb mobilitat de l'alumnat Aprenentatge de llengües: la narrativa com a estratègia per l'elaboració d'activitats transversals Coeducació: eines per una educació emocional i feminista Viu la literatura a través de projectes Cursos amb presencialitat Estabilitat emocional desprès de la COVID Arts escèniques en educació: relació i oportunitats Eines de fabricació digital a l'aula La cocreació com a recurs per potenciar la creativitat i el treball en equip a l'aula Discursos d'odi a l'aula: Context i eines pedagògiques