Passa al contingut principal

EE'22 - Didàctica de la llengua anglesa per a joves i adults

 



Descripció  

Aquest curs de capacitació té com a objectiu millorar les habilitats de comunicació escrita en anglès. Per això plantejarà activitats que impliquin la seva pràctica. A partir d'aquesta idea, el curs ofereix dues línies diferents de treball:

D'una banda, farem activitats d'interacció basades en habilitats d'escoltar i parlar la llengua anglesa.

D'altra banda, a través dels materials habituals utilitzats a les aules, analitzarem com podem utilitzar els exercicis de gramàtica, els de vocabulari, pronunciació individual o entonació per tal de guanyar en interacció i agilitat, fent les sessions més amenes i interactives.

També treballarem a partir d'eines de la xarxa com ara: Facebook, Skype, Google Docs i Moodle per adaptar aquestes eines a l'ensenyament de la llengua anglesa.

Aquests temes i aquests recursos proporcionaran idees per fer les classes més amenes i on l'estudiant es centri motivat i vinculat a allò que s'està treballant.

La difusió del curs es realitza a través de la pàgina web de l’Escola d’Estiu de l’educació de persones adultes 2022, també per correu electrònic a escoles, entitats i persones interessades i per informació directa a persones i centres amb els que habitualment col·laborem.


Objectius  

- Practicar l’anglès i millorar les competències de comunicació dels docents

- Conèixer diferents experiències didàctiques de l'aprenentatge de l'anglès

- Practicar i profunditzar en l'us d'eines telemàtiques per l'auto aprenentatges i per l'us didàctic a l'aula

- Impulsar uns processos d'ensenyament-aprenentatge que dinamitzin la comunicació una eficaç a l'aula i en altres contextos dels estudiants.

- Conèixer instruments per fer les classes d'anglès més dinàmiques i agradables perquè els alumnes puguin utilitzar les competències lingüístiques en la vida quotidiana.


Continguts  

Bloc 1. Tècniques d'ensenyament, recursos i idees per la docència com ara el rol del professor i l'estudiant, l'organització de la seqüència didàctica o les pràctiques innovadores.

Bloc 2. Aplicació d'eines com ara el Facebook, l'Skype, el Google Docs i el Moodle per a l'ensenyament.

Bloc 3. Presentació de materials didàctics innovadors.

Bloc 4. Estudi d'estratègies per la correcció dels errors habituals en la didàctica de la llengua anglesa.

 
 
Formador/a    Elen Evans


 
Organització    Associació SAÓ Formació i Educació Permanent

 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Cursos EE'22

   Cursos EE'22:   Cursos Virtuals Com llegir els esdeveniments socials i econòmics Creació de material didàctic amb aplicacions educatives  ( TIC) Didàctica de la llengua anglesa per a joves i adul ts Drogues: una caixa d'eines per prevenir i reparar L'aprenentatge de la lectura i l'escriptura dels joves i els adults Unitats didàctiques en entorns amb mobilitat de l'alumnat Aprenentatge de llengües: la narrativa com a estratègia per l'elaboració d'activitats transversals Coeducació: eines per una educació emocional i feminista Viu la literatura a través de projectes Cursos amb presencialitat Estabilitat emocional desprès de la COVID Arts escèniques en educació: relació i oportunitats Eines de fabricació digital a l'aula La cocreació com a recurs per potenciar la creativitat i el treball en equip a l'aula Discursos d'odi a l'aula: Context i eines pedagògiques